NIEUWS

door Asseneedse Badmintonclub 28 dec., 2023
Gelukkig Nieuwjaar
door 486801_asseneedsebadmintonclub.be 27 mrt., 2023
Op Paasmaandag 10 april 2023 is de sporthal gesloten en is er geen badminton.
06 sep., 2022
Pak je racket en kom af!
20 jun., 2022
Vanaf 5 juli tem 21 augustus even geen badminton.
door Liza Stormens 22 dec., 2021
Op naar een nieuw sportjaar, met hopelijk veel speelmomenten! We wensen iedereen aangename feestdagen en een gezond 2022.
door Liza 10 nov., 2021
Mondmaskers terug verplicht in de sporthal. Douchen niet toegelaten.
door Liza 23 okt., 2021
Maandag 1 november is een feestdag, waardoor de sporthal gesloten is. Dus even een weekje geen pluimen slaan. Rust goed uit tijdens je eventueel verlof en dan zien we je graag terug op maandag 8 november!
door Liza 22 okt., 2021
Wow wat een uitdaging! Al een tijdje waren we niet zo heel tevreden meer over de beheersfunctie van de oude website. Na wat research hebben we uiteindelijk gekozen voor een gebruiksvriendelijke sitebuilder via Combell. Bovendien kozen we voor een nieuwe URL: www.asseneedsebadmintonclub.be (veel duidelijker toch?) en vanaf nu kan je ons bereiken op een nieuw e-mailadres: info@asseneedsebadmintonclub.be (logisch toch?). En opeens is onze nieuwe fancy site er! We creëren een online forum voor onze kleine fijne badmintonclub , zodat iedereen in Assenede en omstreken ons makkelijk kan vinden. Wij zijn alvast trots op het resultaat! Wat vind jij?
Meer posts